دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن عاشقانه

‏
‎اری من تنها ترینم چرا که تو مرا تنها گذاشتی! من تنها ترینم برای اینکه مرا به وصال تو امید نیست وصال تو برایم یک رویاست... پس من بایک رویا خواهم مرد.... رسیدن به تو اولین و آخرین خواسته ی من است ولی حیف به خواسته ی خود نمیرسم زیرا قبل از رسیدن به تو از شوق دیدارت خواهم مرد...آری خوام مرد....آری... مرا به وصالت امید نیست چر اکه تو را فراموش کرده ای.....آری فراموش کرده ای... آری فراموش کرده ای کسی را که لحظه به لحظه به یاد توست... آری فراموش کرده ای کسی را که بنیاد اعتقادش تویی... یا نه ! تقصیر از تونیست این منم که به تو نگفتم میمیرم برایت تا مرا فراموش نکنی... زیرا تو قادر نیستی آن التماسی را که در چشمانم نهفته است ببینی.... آری گناه تونیست خطا ازمن است...آری از من...

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت23:24---31 تير 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
وب قشنگی داری موفق باشی
ممنون به منم سر زدی لطف کردی
من لینکت میکنم تو هم منو بلینک
بایییییییییییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 15:24 | |